*خلاص...

تنها چند کلمه ، چند جمله کوتاه می تواند تیر خلاص باشد برای آدم ،

تنها چند کلمه ، چند جمله کوتاه می تواند هل بدهد آدم را به سمت واقعیت های تلخ ،

تنها چند کلمه ، چند جمله کوتاه می تواند مثل یک زلزله چند ریشتری ویران کند آدم را ،

"بگذار دغدغه ام ندیدنت باشد نه ترس گفتن اینکه نمی توانم باشم ."

همین چند کلمه ، چند جمله کوتاه تیر خلاصم شد

خلاصم کرد ،

خلاص شدم ،

بیدار شدم ،

دیدم!!

کامم تلخ شد !

تب کردم

سردم شد

لرزیدم

بغض کردم

فرو خوردمش

لبخند زدم

خندیدم

تلخ

سرد

پردرد ...

نظرات 4 + ارسال نظر
صمیمیان شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.tablet.ir

سلام وبلاگتان جالبتان را دیدم و خسته نباشید. من مدیر سایت "مرجع تبلت ایران" www.tablet.ir هستم فکر کنم در قسمت لیست لینک ها جای سایت ما خالی است!!

وبلاگ بنده جالب نیست
جای لینک شما هم خالی نیست

عاصی شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

ای بابا
همچین دیالوگی؟

دقیقا همچین دیالوگی

عاصی شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ب.ظ

مثل اینکه توام تعریف کردنی زیاد داریا
باید به زودی ببینمت

این به زودی رو خوب اومدی

مهدی یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

نمی خوای بگی نحسی بهمن گرفته دامنت رو ؟

شااااااید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد