*دلبری!!!

از صبح دارد دلبری می کند ، زنگ می زند ، عکس ها و استیکرهای عقشولانه می فرستد ! با اینکه من چیزی از دلخوری هایم نگفته ام . 

این دلبری ها خوشحالم نمی کنند ، قند توی دلم آب نمی کنند ، خنده به لب هایم نمی آورند تازه بغضم را سنگین تر می کنند. حالم خوب نیست ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

حدسم درست بود شیما

خان یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ

حرفتو بزن دختر،بزار بدونه!
ما خیلی چیزا رو نمی دونیم وتصمیم می گیریم
بگو هرچند تلخ
بگو
توهین،تحقیر،قضاوت،... ممنوع
فقط از نگاه خودت،آنطور که دیده ای بگو
بگو
...

از اینکه همه حرفهای دلم رو میزدم گلایه می کرد ،
از اینکه خودم بودم بازی نمی کردم ناراحت بود ،
از اینکه وقتای دلخوری نقاب طرح لبخند نداشتم شکایت می کرد ...
حالا من شدم همون که می گفت می خواد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد