*بخشش!

*او از حرفهای آن شبش پشیمان است ، اما من از رفتار دو روز گذشته ام پشیمان نیستم !

هنوز صدایش توی مغزم تکرار می شود !

می بخشم ، اما فراموش نمی کنم ...


*همکارم خیلی با تلفن حرف می زند ، نه اینکه نگران کارهایم باشم که به خاطر مشغول بودن تلفن معوق شده ، نه !! بیشتر نگران گوش های او هستم !!!اصلا هم عصبانی نیستم !! اصلا هم دلم نمی خواهد جیغ بنفش بزنم !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
عاصی دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ق.ظ http://asysepidshortpost.blogsky.com

خودمانیم دلت نمیخواهد با همان سیم تلفن خفه ش کنی؟!
من نسبت به این همکار دهه 70 ای م که با صدای بلند دهانش را به قاعده ی گاله باز میکند و میخندد و از 8 ساعت کاری حداقل 2 ساعتش تلفن حرف میزند همچین حسی دارم


اینم هفتادیه
یعنی ایراد از سنشون یا دهه ای به دنیا اومدن؟؟؟
عاصی هنوز داره حرف میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد