*بدشانسی در حد خشک شدن دریا !!!!

*یک وقتهایی نسبت به یک اتفاقهایی اصلا خوش بین نیستم در حالی که اصل آن اتفاق ظاهراً آنقدر مبارک است که ابراز حس بدبینی را از آدم سلب می کند . حالا کلونازپام درمانی خواهرکم ، دلیل می شود برای آن حس موذیِ بی دلیل ...


*شده ام مصداق آدمی که لب دریا برود خشک می شود ، یعنی آدم اینقدر بد شانس؟؟؟؟!

لپ تاپ آقای مدیر چند سالی ست که مثل ساعت کار می کند ، حالا درست همین دیروز که در غیاب ایشان تصمیم داشتیم آنتی ویروس بریزیم و ویروس هایش را بکشیم ، برق نوسان پیدا کرد و رم دستگاه دود شد !!!

سخت ترین قسمت ماجرا توضیح دادن برای مدیریست که از کامپیوتر روشن و خاموش کردنش را می داند و در جواب تمام توضیحاتت می گوید : 

- ولی دیروز که می رفتم درست بود !


نظرات 2 + ارسال نظر
عاصی یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ http://asysepidshortpost.blogsky.com

نگفتم بهت تو آی تی نیستی! نکن کارهای شبکه و کامپیوتر و آی تی رو؟
دعوات کنم؟؟؟

عاصی من نکردم ، یه آقایی زنگ زدم اومد واسه حل مشکلات ، بنده خدا همه سیستم ها رو درست کرد رفت تو اتاق مدیر اینجوری شد
عاصی دعوام نکن حالم خوش نیست گناه دارم

عاصی یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ق.ظ

ای وای من
خب بیخودی دعوات کردم
بیا ماچت کنم پس

آخیش چه چسبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد