*هوای گرفته و منِ دلگیر!

دلم گرفته است ، فکر می کنم به خاطر هوا باشد ! یعنی دلم میخواهد که به خاطر هوا باشد نه چشمان خواهرکم که دیشب پر از حس خالی بودن شده بود . 

صبح وقتی می آمدم خواب بود ، دیشب هم که او آمد من خواب بودم . نمی دانم چند تا ماهی و دو تا مرغ عشق توانسته حالش را خوب کند ؟؟! یعنی چند تا ماهی و دو تا مرغ عشق جبران می کند دردهایش را ، کلونازپام درمانی هایش ها ، بغض های فروخورده اش را ؟ یعنی چند تا ماهی و دو تا مرغ عشق پر می کند چشم های خالیش را ، ترمیم می کند قلب شکسته اش را ؟؟!

اصلا چطور می شود که یک آدم هایی که خیلی هم ادعای عاشقیشان می شود یک کارهایی می کنند که دشمن با آدم نمی کند؟؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

نه هرکه سر بتراشد قلندری داند
این رو لسان الغیب گفته که ضمانت کلامش معرفتمون به خودشه .
نقل لاف عاشقی برای امروز نیست . متاسفانه همیشه بوده ولی امیدوارم خواهرت زودترخوب شه

ممنونم

عاصی سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ق.ظ


چی شده؟؟
خدا کنه اونی که فکر میکنم نباشه فقط

با 2تاماهی و مرغ عشق حل شد

مگهان چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:16 ب.ظ

وای وای ....
واقعاً چطور میشه که عاشقا که ادعای عاشقی دارن چنین کارهایی ازشون سر میزنه ؟
خدایا شکرت که اقلا بی ادعا بودم

چی بگم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد