*مهم های من، مهم های او...

دیشب می گوید تولدت باید همین روزها باشد ، لطفاً دو روز زودتر یادآوری کن ! 

ناخودآگاه قیافه ام یکجوری می شود که نباید بشود ، جوری که بدون اینکه چیزی بگویم حق به جانب می شود که من تولد خودم را هم همیشه فراموش می کنم ، برای یک لحظه از ذهنم می گذرد که چرا من هیچ وقت تولد خودم و همه آنهایی که دوستشان دارم یادم نمی رود ؟ بعدش هم فکر می کنم که چرایش مهم نیست ، بعد هم فکر می کنم که مهم هایمان با هم فرق می کند ، مثلاً او هم هیچ وقت یادش نمی رود که وقتی روسریم توی خیابان عقب می رود یا از سرم می افتد تذکر ندهد ، حتی اگر شب باشد ، من پشت فرمان باشد و دقیقاً سر یکی از پیچ های تند جاده هراز باشیم !

تفاوت داشتن بد نیست ، به شرطی که تفاوتها آزاردهنده نباشند .

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

موافقم باهات .
تفاوت فرهنگ خیلی مهمه ولی این روزها ما ادا در میاریم که میتونیم با این تفاوت فرهنگه کنار هم باشیم

ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد