*زیرآبم رو بزن اگه حالت خوب میشه!!!!!!!

با هزینه خودم واسه دفتر دو تا گلدون خریدم و یه عالمه خوشحالم . دقیقه یه بار برمی گردم ، نگاهشون می کنم و ذوق می کنم.خیلی وقت بود که تصمیم داشتم همچین کاری بکنم اما طبقه پایین اینقدر همه چی در هم برهم و مسخره بود که نمی شد تصمیمم رو عملی کنم.

حدسم درست بود خانم "ع" از وقتی اومدم بالا به شدت داره خفه میشه از حسادت و داره تمام تلاشش رو می کنه که زیرآب بنده رو پیش جناب مدیر بزنه. وقتی رئیسم داشت جریان زیرآب زنی "ع" رو پیش مدیر برام تعریف می کرد من نه تنها ناراحت شدم بلکه از ته دل خندیدم و در جواب رئیسم گفتم : " فقط امیدوارم با زیرآب زدنی حالش خوب شه." 

حسادت خیلی حسِ بدیِ ، مدام حس می کنی توی آتیشی و داری می سوزی واسه همینم دلم می خواد حالش خوب شه. فقط موندم چرا حسادت؟؟! اونم به من!!!!!!!؟ منی که حقوق و مزایام از کل پرسنل دفتر و حتی کارگاه ها و کارخونه کمتره؟؟! من چی دارم واسه برانگیختن حس حسادتِ مدیر فروشی که ساعت کاریش از همه کمتره و بیشتر از همه حقوق می گیره ، همیشه یه دنیا ژست مدیریتی داره و تقریباً توی اکثر مواقع از همه بیشتر برش داره؟؟؟! نه واقعاً چرا؟؟؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:48 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

همیشه همینطور بوده شیما .
خدا رو شکر که زیرآب زنیش حالت رو بد نمیکنه

آره خودمم خوشحالم که ناراحت نشدم

سیما چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

من هیچوقت این آدم ها رو درک نمی کنم، هیچوقتِ هیچوقت
ولی نمی دونم چرا کائنات هم همیشه کمک این آدم هاست
گاهی اوقات فکر می کنم کار این آدم ها درسته، از بس که زیاد شدن و این رفتارا عادت اجتماعی همه ماها شده

منم درک نمی کنم ، فقط میدونم خودشون بیشتر داغون میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد