*طنزهای دردآور

طنزگونه برخورد کردن آدمها با مسائل خیلی تلخ آزارم می دهد. بیان مسائل تلخ اجتماعی به زبان طنز خوب است و عنوانِ طنز گونه اش شاید بهتر جواب دهد ، شاید زودتر حل شود ، شاید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد اما در مورد معضلات خیلی تلخ آزار دهنده است.

اتفاقات اخیر مکه از آن خیلی خیلی تلخ هاست. با اینکه من اعتقادی به حج رفتن ندارم. با اینکه حتی قبل از واقعه منا ، حتی قبل از افتادن چرثقیل ، معتقد بودم آنهایی که رفته اند نباید می رفتند و کمی هم عصبانی بودم به خاطر رفتنشان اما حالا حالم خوب نیست. مرگ آدمها ، آن هم در این حد گسترده ، با آنهمه درد ، با هر اعتقادی ، با هر ملیتی و با هر رنگی دردناک است کاش آدمها اینقدر راحت شوخی نمی کردند با دردهای دیگران ...

نظرات 4 + ارسال نظر
sara چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ب.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

ادم باید خیلی قصی القلب باشه همچین مسله دردناکیو از نگاه طنز ببینه و جک بسازه

که متاسفانه هست، نمی دونم اون عکسی رو که چند نفر روی هم خوابیدن و زیرش نوشته اردوی آمادگی حج رو دیدی یا نه؟
به نظرم این عکس اگه برسه دست یکی از داغ دارهای این حادثه خیلی دردناک باشه
با اینکه منم آدمی بودم که می گفتم مردم نباید می رفتن حج اما با این فاجعه قلبم به درد اومد و عمیقاً غصه خوردم

sara پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ق.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

واقعا؟؟؟!!!!دیدم جنازه ها رو هم بودن ولی نوشته ش رو ندیدممنم مخالف حج رفتن بودم ولی خب این اتفاق خیلی تکون دهنده بود..تاسف انگیزه یه مشت بی مزه دور هم جم شدنو از هر چی فاجعس جک میسازن

نه من اون عکسی رو می گم که چن تا پسر روی هم دراز کشیدن و زیرش نوشتن اردوی آمادگی حج

sara شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:56 ق.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

دیشب دوستام تو یه گروه اددم کردن این عکسه که میگیو برام فرستادن

سیما یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

ممنون که این رو نوشتی
در تلاش بودم که بنویسم تا این روزها رو یادم بمونه
نتونستم
کوتاه نوشتی، کامل و حق مطلب ادا شد
حسودیم شد به نوشته ات

عزیزدلم لطف داری
پست های شما که بیست هستن خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد