*یکی از بهترین ها دوست من است :)

*حس می کنم باید از یک سری روابط ظاهراً دوستانه یک طرفه بیرون بیآیم. دوستی یک رابطه کاملاً دو طرفه است!

پس خداحافظ دوستی های یک طرفه...


*-شیما؟

+جانم؟

_...

+جانم؟؟!

_دلم خیلی تنگ شده برات ، همین!

ته دلم قند آب کردند زیاااااد. اینقدر زیاد که از دیشب هنوز شیرین است.


*دیشب وقتی چهار روز از تولد یکی از بهترین دوست های دنیا گذشته بود تماس گرفتم و تولدش را با تاخیر تبریک گفتم. 

بعد از تماس هم دراز کشیدم روی تختم و مرور کردم خاطرات آن سال ها را، در حالی که لبخندِ شیرینی کنج لبم نشسته بود.

از دبیرستانمان ، از کلاس دوم ریاضی دو ممنونم به خاطر آشناییم با یکی از بهترین های دنیا...

نظرات 5 + ارسال نظر
Sara سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:47 ق.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

ووویییس ته دل منم قند اب شد اینو خوندم تو قلبت سالمه الان؟!! 3 ابان تولد یکی از دوستای دوم دبیرستانم بود4-5 سالی هس تلشو ندارم ولی توی روضه ها می دیدمش هر شب همش با خودم تکرار میکردم یادم نره تولدشو تبریک بگم..ولی از3 ابان دیگه ندیدمش

قلبم سالمه؟؟! نمی دونم
خب دختر حداقل شماره ش رو می گرفتی

من سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ق.ظ

من هم به خاطر داشتن یکی از بهترین دوستای دنیا ممنونم

Sara سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:49 ب.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

میخاستم حضوری بگم سوپرایزش کنم خیر سرم

حضوری می گفتی اما خب شماره تلفنش رو هم می گرفتی که دیگه گمش نکنی

سیما چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ق.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

انشاءالله دوستیتون مستدام باشه

سپاسگزارم بانو

بیگانه پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:04 ب.ظ

" _دلم خیلی تنگ شده برات ، همین!"
همین دیگه.

همین دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد