*ما کجاییم و ...

*مردم دنیا به دنبال وجود حیات روی کرات دیگر هستند آن وقت ما ...

امروز برای کاری رفتم توی یک اداره دولتی بعد وقتی وارد اتاقی شدم که کار داشتم از من خواهش کردند که بروم بیرون و من متعجب در حالی که نمی دانستم چرا اتاق را ترک کردم و متعجب تر دیدم آقا هم پشت سرم می آیند بیرون و توضیح دادند حرام است توی اتاق با هم باشیم. همه تلاشم را کردم چشم های گرد شده ام را پنهان کنم نمی دانم تا چه حد موفق بودم اما می دانم تلاشم احتمالا بیهوده بوده چرا که قطعا شاهد شاخ هایی که روی سرم سبز شد بود!!! 


*امتحان فینال هم تمام شد. هیچ نظری در موردش ندارم،اصلا نمیدانم خوب نوشتم یا بد ، غلط نوشتم یا درست! و فکر می کنم این بی نظری بدتر وقت هایی ست که می دانی گند زدی...

نظرات 5 + ارسال نظر
پیک سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

اتفاقای خوب ,خداحافظ آقای د :))))
جدا؟چقدر معتقد!بر عکسش رو دیدم اینجوریش رو نه!میپرسیدی قدیسی چیزی نباشه یه وقت!
چرا اصن به ذهنش رسیده که ...!!


من هنوزم متعجبم ، نمی دونم اما شنیدم که می گن توی اسلام هیچ زن و مرد نامحرمی نباید زیر یک سقف باشند

سیما سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

Sara چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ق.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

مگه میخاستی چیکارش کنی؟!! استخفرلله خواهرم مردان باایمان را از راه بدر مکن خب ینی ادم از هر چی دین و ایمونه حالش بهم میخوره

شاید اون نمی تونسته جلو خودش رو بگیره و من و می خواسته یه کاری بکنه

پیک چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ق.ظ

بله!البته اگه در بسته باشه مانعی نداره برای همین میگم خیلی معتقده و البته یکمم ذهنش فعاله!!

در بسته نبود ، یعنی اصلا در نداشت ، یه پارتیشن نصفه بود که از قدر یه آدم کوتاه تر بود

ذهنش خیلی خیلی فعاله

معصومه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:04 ب.ظ http://ghatre700.blogfa.com

ینی اصن مردم:))
از اونجایی که ایشون تو رو زیاد نمیشناختن بنابر این نتیجه میگیریم که احتمالا به خودشون خیلی اعتماد نداشتن
+چه جالب ماهم نظری در مورد فاینالمان نداریم یک جور هایی گند زندمان خنثی بود

اینا فکرشون خرابه دست خودشون هم نیست

هفته آینده مشخص می شه چیکار کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد