*اصلا با جنبه نیستم

بالشتم از اشک خیس شده و دلم پر از غصه.

"شوخی بود ! سوءتفاهم شده! اشتباه برداشت کردی! اشتباه متوجه شدی! فقط شوخی بود! اشتباه برداشت کردی! نباید دلخور می شدی! اشتباه متوجه شدی! بدون برنامه ریزی بود! شوخی بود! اشتباه برداشت کردی!"

تو شوخی می کنی ، من دلخور می شوم،

اینقدر زیاد که بی اداره بغضم می شکند،

بعد تو در جواب  این حجم عظیم از دلخوری بارها از برداشت اشتباهیم می گویی و از اشتباهی فهمیدم! 

و من به این فکر می کنم که تو راست می گویی فقط یک شوخی ساده بوده بدون هیچ قصد و غرضی ، اما کاش به جای پر رنگ کردن برداشت اشتباهیم و اشتباه فهمیدنم یک بار می گفتی ببخشید که با یک شوخی ساده تا این حد باعث دلخوریت شدم ،همین!


نظرات 3 + ارسال نظر
Sara جمعه 15 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ق.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

عزیزممم چی شدی تو؟!! کاملا درکت میکنم خب بعضیا نمیدونن با شوخیهاشون چه زخمی میزنن،ای کاش باهاش صحبت کنی و بگی از این رفتار میرنجی:(

یه شوخی بچگانه بهمم ریخته
گفتم ، معذرت خواهی هم کرد اما حال من هنوز خوب نیست

هومن شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ق.ظ http://thick-fog.blogsky.com/

خوب میشی

بیگانه شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:15 ب.ظ

منم از این کارا زیاد کردم. یه بار ولی دیگه نافرم زیاده روی کردم. یه شوخیِ احمقانه و بیجا و بی مزه(بعدن فهمیدم بی مزه و بیجا و احمقانه بوده) رو مصرانه تکرار کردم. اونقد که مهتاب بدجور گریه کرد. روز خوبمون نابود شد. مقصرم باز من بودم. بعدش خب بهتر شد. ولی خاطره بدی ساختم. افتضاح بد! هنوزم نتونستم خودمو ببخشم. نمیتونمم. مخصوصا حالا که راهی واسه جبران ندارم شاید.بعضی وقتا، اگه میشه، تو بخشش دست و دلبازتر باش. من خودم معمولا وقتی خیلی دیر بخشیده میشم سخت فراموش میکنم و خیلیم اذیت میشم.

بخشیدم، فقط یه شب سخت رو پشت سر گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد