*یک موضوع در مورد خودم که دیدم بد نیست شما هم بدانید D:

هر روز صبح وقتی بیدار می شوم با خودم عهد می کنم که عصر راس ساعت پنج از شرکت بیایم بیرون و یک راست بروم خانه و ولو شوم روی تخنم و بخوابم

این عهد تا ساعت ده یازده صبح همراه من است ، جوری که اگر دوستی ساعت نه صبح تماس بگیرد و بخواهد که عصر برویم یک جایی قطعاً از من خواهد شنید که " نه ، من امروز زود باید بروم خانه"

اما یازده به بعد داستان فرق می کند ، طوری که اگر برنامه ای پیش بیاید به احتمال خیلی زیاد پذیرفته می شود.

و اما ن از دو سه بعد از ظهر به بعد!!!

اگر هیچ تماس و پیشنهادی برای بیرون رفتن نداشته باشم خودم دست به کار می شوم تا برنامه ای بچینم.

و این داستان هر روز و هر روز تکرار می شود... 


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:23 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

یه راه کار بدم؟


اصلا عهد نکن که بعد از کار بری خونه . اینطور حداقل احساس عهدشکنی نمیکنی

فکر خوبیه

پیک سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 ق.ظ

به طرز وحشتناکی منم همینطور شدم!و نتیجش هم شده کمبود خواب !!

من که حس می کنم تحلیل رفتم ، بی صبرانه منتظر آخر هفته م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد