*ضعف شخصیتی دارد!

مدیر و رئیس رفته اند ماموریت خارج از کشور و یکشنبه هفته آینده می آیند.حالا پسر مدیر که از ضعف شدید شخصیتی رنج می برد و دیگران را آزار می دهد شده است بلای جانمان. به همه چیز گیر می دهد، داد می زند، خط و نشان می کشد و در نهایت با بی توجهی ما به حرکاتش، شخصیتش ضعیف تر می شود و عقده هایش سنگین تر.

و اینجا جای شعارِ معروفِ "پول خوشبختی نمی آورد!" است.

من هم به شعار بالا اعتقاد دارم، 

خوشبختی یک احساس درونی ست.

خوشبختی داشتن لذت های ریز ریز وظاهرا بدون اهمیت است.

خوشبختی رضایت نسبی از وضع فعلی و تلاش برای بدست آوردن بهترین هاست.

خوشبختی ...


پ.ن:

*اگه دوست داشتید شما هم سه نقطه بعد از خوشبختی را با تعریف خودتان پر کنید.

*لازم به توضیحِ که اگر پول خوشبختی نمی آورد، بی پولی در حدی که از رفع نیازهای اولیه ت عاجز باشی، قطعاً عامل بدبختیِ!


نظرات 5 + ارسال نظر
Mohamad شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام
اول از همه برای اون پسر مدیر که به نظر آدم عقده‌ای میاد آرزوی سلامتی عقلی دارم
من خوشبختی خودم رو اول از آرامشی که خانواده به من میده میبینم چون میتونم سختی کار و ور زدن عقده‌ای های بالا دست رو تحمل کنم ولی نمیتونم در کنار کسی زندگی کنم که دوسم نداشته باشه
خوشبختی رو در سلامتی خودم و عزیزانم میبینم
در آخر: :خوشبختی بدون پول کامل نمیشه
شاید پول به تنهایی خوشبختی نمیاره اما نداشتنش به تنهایی بدبختی میاره

ممنونم دوست عزیز

پیک شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:03 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

بعدا حتما انشاالله جواب میدم :) الان چیزی تو ذهنم نمیچرخه

ممنونم

sara شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

اه چقد عقده ای!!! دوستم یه رییس داره زنش مصداق بارز یک ادم عقده ایه،من ندیدمش ولی از چیزاییکه راجع بهش شنیدم ندید حس بسیار بدی بهش پیدا کردم..اون جمله رو همه جا قبول ندارم یه جاهایی واقعن میتونی خوشبختی بیاره یه جاهایی هم نه..ولی بهرحال مهم جنبه ایه که باید قبل از پولدار شدن وجود داشته باشه اگه نباشه میشه بلای جون اون ادم و اطرافیانش..

به نظر من منظور از شعار معروف پول خوشبختی نمیاره اینه که تنها عامل خوشبختی نیست،
جنبه! به موضوع خوبی اشاره کردی

♥♥♥♥♥♥ یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ق.ظ http://lizi3000.blogfa.com/

اگه اشکالی نداره آدرس وبلاگتونو بفرسم برا پسر مدیر؟

مشکل نداره، راحت باش

Anonymous پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ق.ظ

خوشبختی یعنی نگاه کردن و دیدن از پشت عینکِ ایکس!
عینک ایکس! چون سایزش، جنسش، شکلش و... واسه هر آدمی از جنسِ همون ادمه.
با این تعریف، به اندازه ی همه ی ادمای دنیا راه هست واسه رسیدن به خدا! همونقدم عینک ایکس وجود داره.
حالا این همه عینک ایکس ممکنه کلی ویژگی مشترک یا متفاوت داشته باشن.
سعیمو نکردم ولی موفق شدم جوری جوابتو بدم که جوابی هم نداده باشم. دستِ گلم درد نکنه!

خیلی هم عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد