*یادآوری

حس کردم باید یادآوری کنم، اکثر آدم هایی که چند ماه پیش در منا کشته شدند شیعه بودند!

اگر ابراز احساسات و فوران خشمِ به این شکل جایز بود که نبود، باید چند ماه پیش فوران می کرد که نکرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
Mohamad دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ http://alamtu94.blogfa.com

من با حرفت موافقم
ولی احتمالاً اینا کار عربستان رو توهین به کل مسلمانان میدونن
عربستان با اینکه میدونست مسلمانان بهش اعتراض خواهند کرد ولی کار خودشو کرد

من کلاً با قطع ارتباط با عربستان موافقم
اینا کی هستن که ما رو اینقدر تحقیر میکنن

به نظرم ماها همه سیاست زده هستیم، شاید کار عربستان واسه اعدام اشتباه بوده اما این به مردم ما ربطی نداره که بخوان سفارتخونه عربستان رو آتیش بزنن،
منم از عربستان خوشم نمیاد و دلم میخواد باهاش قطع رابطه کنیم اما در مورد قطع رابطه با عربستان دیپلمات های ما باید تصمیم بگیرن تازه واسه قطع رابطه هم نباید سفارتخونه آتیش بزنه که، میشه عذر سفیر رو خواست و قطع ارتباط کرد

پیک دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

آب گل آلود,ماهی,دلواپسان!

امان از این دلواپسان!

نیما دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ب.ظ http://sunray.blogsky.com

شیما سلام. تو دوستات کسی رو نداری که خورشیدو بپرسته؟

ببخشید؟؟
یعنی چی این؟؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد