*برخورد خصمانه!

خیلی بد است که نمی توانم نسبت به آدم هایی که خوشم نمی آید ، برخورد مهربانانه ای داشته باشم؟

اندک آدم هایی که بدم می آید ازشان، کاملاً به این حسم واقف هستند و خیلی وقت ها شده که این موضوع را به زبان آوردند!

مثلاً گفتند:

"چرا از من خوشتون نمیاد؟" یا "خانم فلانی که با من خیلی بد هستند!" یا "ببخشید که مزاحمتون شدم، مخصوصاً که شما اصلاً هم از من خوشتون نمیاد!"

همین الان چوپوق یکی از این آدم ها رو چاق کردم. سعی کردم برخوردم خیلی مودبانه و خیلی خصمانه باشد.

 می شد که ملایم تر برخورد کنم، شاید آن همه تلخی نیازی نبود، اما نتواستم

زبانم تلخ شد و رنجاندمش و جالب اینجاست که حتی ذره ای پشیمان نیستم...

نظرات 5 + ارسال نظر
فرناز چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ب.ظ http://eshragh16.blogfa.com

چه جالب تا حالا دقت نکردم نشون میدم نفرتمو یا نه البته خب خیلی کم میشه به نفرت برسم ولی میشه بدم بیاد از یه نفر یا بی تفاوت باشم اما اون نفرته رو حتی شاید نتونم نشون بدم فقط میدونم اگه برای یه نفر به مرز نفرت رسیدم تا جایی که می تونم ازش دور میشم و این دور شدنو خیلی دوسدارم

نه من از اون آدمِ نفرت نداشتم
یعنی فکر می کنم از هیچکس متنفر نیستم
فقط ازش خوشم نمی اومد چون پررو بود و حس می کنم خوب کاری کردم تند و تلخ باهاش صحبت کردم

r چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:07 ب.ظ http://sowma.blogfa.com

مشکل اینجاست که مهربانی ها در حال انقراض است و قلب ها پلاستیکی شده اند و چشم ها به قلب ها وصل نیست و آدم ها از این شتاب مکرر کمر به نابودی خود بسته اند و عشق ها زود کهنه می شوند

قبول دارم اما مهربونی هام در حال انقراض نیست
فقط نمی تونم تظاهر به دوست داشتن کسی کنم

Mohamad چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ب.ظ http://alamtu94.blogfa.com

به نظر من منطقی نیست که بی دلیل از کسی بدت بیاد هر چند این نظر شخصی شماست ولی من به خودم اجازه نمیدم که بی دلیل کسی رو خورد کنم
البته اگه نخوام با کسی ارتباط داشته باشم فقط ازش فاصله میگیرم و ارتباطمو باهاش کم میکنم

بی دلیل نیست
یه رابطه کاری با هم داریم که ایشون به شدت پررو بازی در آورد و داشت ادامه میداد که دمش رو چیدم و فکر میکنم حقش بود

آرام پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام .
منم بانظرتون موافقم نباید به کسی اجازه داد پارو از گلیم خودش درازتر کنه
ولی باید یه کم ملایم تر ومودبانه برخوردکرد نه بااین شدت

من بی ادبانه برخورد نکردم فقط خیلی قاطعانه بود

sara جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

در این مورد مثل همیم:) منم نمیتونم وقتی از کسی خوشم نمیاد خونسرد و مهربانانه رفتار کنم،واکنش شما را تحسین میکنم:))

ممنونم دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد