*تنهاتر از همیشه

یک وقتهایی مثل حالا، دلم میخواهد کسی باشد تا با هم حرف بزنیم از بی اهمیت ترین موضوعات دنیا حتی!

مثلا از آب و هوا بگوییم.

از طرز تهیه املت ،

از خاطرات بامزه بچگی ،

از فیلم، موزیک ، فوتبال تا روزمرگی هامان! 

یک وقتهایی مثل همین حالا، دلم میخواهد همراهی باشد تا برویم از دست فروش های کنار خیابان خرید کنیم بی اهمیت ترین وسایلی که شاید اصلا نیازی هم نداشته باشیم حتی!

یک دستبند دست ساز از منجق و مهره،

یک دست ظرف دردار پلاستیکی،

یک چاقوی آشپزخانه که فقط دو روز اول یک چیزهایی میبرد شاید،

یک تی شرت ارزان یکبار مصرف که بعد از اولین شستن آب میرود و پود می شود.

یک وقتهایی مثل همین حالا، دلم میخواهد یک دوستی باشد تا با هم برویم سینما بنشینیم یک فیلم زرد تماشا کنیم حتی!

بعد هم از سینما بیایم بیرون و بخندیم به انتخابمان،

بعدش هم  کمی حرص بخوریم که چرا پولمان و وقتمان را هدر دادیم!

یک وقتهایی مثل همین حالا،  دلم تنهایی نمیخواد و تنهاتر از همیشه نشسته ام توی کافه تازه کشف شده و می نویسم از چیزهایی که دلم میخواهد و نیست، شانه هایم چقدر خوب هستند وقتی بالا می اندازمشان و می گویم بیخیال!  خودم را عشق است و این تنهایی ناخواسته...


نظرات 5 + ارسال نظر
LO0OVE پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:39 ب.ظ http://maloosak.69.mu

خیلی از سایتتون خوشم اومد موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
از ته دل خیلی دوست دارم شما هم به من سر بزنید
6518

عاصی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ق.ظ

اینو که خوندم یاد پارسال افتادم که دانشگاه نداشتم و خیلی از این کارارو با هم میکردیم
دلم تنگ شد برای روزهای خوبمون
زیر لب هم سه چهارتا فحش آبدار به خودمو این زندگی سختم دادم...

منم دلم تنگ شده یه عالمه

sara یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.motevalede-dember.blogsky.com

شیما وقتاییکه از تنهاییم خستمو دوسش ندارم بعد غرغر میکنم چرا باید اینجور باشه چرا باید تنها باشم و..بعد میشینم از مضرات نفر دوم با خودم حرف میرنم که اگه بود شاید دلمو میشکست شاید ناراحتم میکرد شاید بهم دروغ میگفت...بعد بهتر میشم؛)

راهکار خوبی ارائه دادی

مینو یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ http://pelake56.blogfa.com

من پایه م...
من تلاش میکنم زندگی کنم...خوش باشم و بخندم...گور بابای برخورد ها و قضاوتهای بقیه
+اگه خواستی خبر بده...

چجوری خبر بدم؟؟

گربه تنها دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:19 ق.ظ

واقعا گاهی آدم به یه نفر احتیاج داره که باشه ... بدون هیچ انتظاری ... فقط یه هم قدم ... همین هم کلی خوبه

دقیقا همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد