*ته مانده هایِ یک احساس بی هویت!

همین چند دقیقه پیش متوجه شدم بعضی چیزها هیچ وقت برای آدم عادی نمی شوند.

فهمیدم مازوخیسیم دارم، وگرنه چه دلیلی داشت وقتی "ن" گفت عید اشتباهی به یک شماره زنگ زده که به نام من سیو شده بوده و حدس می زند که "س" جوابش را داده باشد، گفتم شماره را بفرستد؟! نه واقعا چه دلیلی داشت شماره را بگیرم و سیو کنم و بروم تلگرام و عکس هایش را ببینم؟! 

چرا فکر کردم حالا که حتی شماره اش که یک روزی مالِ من بوده را فراموش کردم، دیدن عکس هایش ضربان قلبم و دمای بدنم را بالا نمی برد؟

مطمئنم که دیگر هیچ احساسی بینمان نیست، می دانم که سالهاست که دیگر دوستش ندارم اما یک چیزهایی هنوز توی ذهنم، زیر لایه های زیرین احساسم باقی مانده.

یک چیزی که عشق نیست، حتی نفرت هم نیست. یک چیزی شاید شبیه لکه چای ته فنجانی که، شستنش را فراموش کردی.

شاید بهتر بود همان چند سال پیش یک روز می نشستیم و با هم حرف می زدیم. شاید باید نقطه های تاریک ذهنمان را با کلام روشن می کردیم.

آن روزها راضی بودم از اینکه بی جنگ و دعوا، بدون درگیری و با مصالحه مثل آدم های خیلی متمدن خداحافظی کردیم.

آن روزها به خودم می بالیدم به خاطر بی دردسر رفتنمان از زندگیِ هم. اما امروز، همین امروز که با دیدن عکس هایش ضربان قلبم تند شد، دگرگون شدم و هنوز نفس هایم سنگین است فهمیدم سالهاست فنجان نیم خورده چای را رها کردم. فنجانی با لکه قهوه ای و بد ترکیب...

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:32 ق.ظ http://sunray.blogsky.com

هیچ راهی برات نمونده جز اینکه بدزدیش بیاری تو یکی از انبار های خالی شرکت قایمش کنی بعد روزی چندبار با یه فنجون نیم خورده ی چای بزنی تو سرش

اینم یه راهه

مینو پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:59 ب.ظ http://pelake56.blogfa.com

دعوا هم میکردی الان پشیمون بودی که چرا اونجوری تمومش کردی...
خودتو انقدر مشغول کن که وقت سر خاروندن نداشته باشی...اینجوری میتونی فراموشش کنی...

نه دعوا که نه
باید حرف میزدم
باید حلش میکردم

گربه تنها دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:03 ب.ظ

گذشته مربوط به گذشته هست
خاطرات خوب گذشته را با شادی یاد کن و از تلخی های آن درس زندگی بگیر
و هرگز حسرت گذشته را نخور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد