*دراکولا نروید لطفا!

اگر یک روزی حوصله تان خیلی خیلی سر رفت،

اگر هیچ کاری برای انجام دادن نداشتید،

اگر سینما تنها گزینه تان بود،

اگر دراکولا هم تنها فیلم روی پرده،

اجازه بدهید حوصله تان سر برود اما این فیلم را برای دیدن انتخاب نکنید.

متاسفم برای اینکه سهمی که در آمار فروش این فیلم مضحک و مزخرف داشتم.

متاسفم که سینما پر بود.

متاسفم که آمار فروشش بالاست.

متاسفم برای آقای عطاران به خاطر ساختن این فیلم...

نظرات 7 + ارسال نظر
من‌ها شنبه 19 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ق.ظ http://manhatanha.blogsky.com/

چه عصبانی...
خوب باشه.

عصبانی بودم چون حس کردم آقای عطاران با خودش گفته کافیه اسم من باشه، می فروشه!!! دیگه چرا تلاش؟؟؟

Sara چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:10 ق.ظ http://commaa.blogsky.com

چرا کامنت دونی پستای بالا رو بستی:( دعا میکنم اون اتفاق خوب همین امروز بیفته و از اتفاق افتادنش و خوشحالی تو بخونم عزیزم:)

دلیل بستن کامنت هام خیلی بچگانه س سارا
با خودم لج کردم
چون هر بار که صفحه مدیریت رو باز میکردم میدیدم توقع داشتم کامنت داشته باشم
واسه همینم بستمش
ببخشید

Sara چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:22 ب.ظ http://commaa.blogsky.com

شیما خبر خوبه چیشد..رسید؟

نه هیچ خبری نشد

گربه تنها جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:01 ق.ظ

جواب سوالم ره با پاسخ به دوستت گرفتم
گرانی 57% درصدی ... چه دقیق حساب کردی
من هم عضو تاینی مویز بودم قیمتش 10 برابر شده
دراکولا فقط دراکولا ی فرانسیس فورد کوپولا ... واقعا رمنس هستش

گربه تنها جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:02 ق.ظ

جواب سوالم ره با پاسخ به دوستت گرفتم
گرانی 57% درصدی ... چه دقیق حساب کردی
من هم عضو تاینی مویز بودم قیمتش 10 برابر شده
دراکولا فقط دراکولا ی فرانسیس فورد کوپولا ... واقعا رمنس هستش

اون دراکولا رو ندیدم اما این یکی افتضاح بود

خب 57 درصد گرون شده بود، حساب کردم به طور متوسط 57 درصد کل منو گرون شده بود

کدوم سوال؟؟

گربه تنها جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ب.ظ

چرا بعضی از پست ها جا برای نظر ندارد

Sara شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:12 ق.ظ http://commaa.blogsky.com

ای جانم:)) هیچم بچگونه نیس منم گاهی ازین کارا میکنم:)) بابتش از خودت دلخور نباش شیما..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد