*پیامک دلچسب

پیامک تبریک بابا خیلی چسبید،

یه تبریک کوتاه که قند توی دلم آب کرد و یه دنیا انرژی مثبت و احساسات لطیف رو سرازیر کرد تو قلبم

"عزیزم عشقم امیدم تولدت مبارک"

میدونم که من اصلا شبیه نشدم به اون کسی که بابا آرزو داشت،  میدونم یه جاهایی اصلا همدیگرو درک نمی کنیم، میدونم که چقدر افکارمون، اعقاید مون، ایده آل هامون با هم فرق داره اما خوشحالم که هنوز عشق و عزیز و امیدش هستم، 

خدایا ممنونم به خاطر وجود بابا،  به خاطر حضور مامان... 


نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:59 ب.ظ

من چرا فکر می کردم تولد شما 14م باید باشه شیما خانوم :) ؟


چقدررر خوبه که پدر مادرا بچه هاشون رو بی منت دوس داشته باشن ... منم هیچ شبیه ایده آل مامان و بابا نشدم !!! :)

حالا اشکال نداره چهادهم هم تولد می گیریم

مگهان پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:01 ب.ظ

نمیای رشت شیما :) ؟


راستی ... من اصلاً بلد نیستم تبریک بگم ....... خاص نیست تبریکام هیچ وقت ... فقط یه چیزی ...

تولد مبارک و امیدوارم هیچ وقت بی تو! نباشی :-*

خیلی دلم میخواد بیام اما برنامه ام جور نمیشه ، حالا شاید اگه اتفاق خاصی نیوفته شنبه هفته بعدتر که تعطیله بیام

ممنونم عزیزم

مهدی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:23 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

پدر و مادر بزرگترین سرمایه ما ادمها هستند .
خدا حفظشون کنه .

الهام پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:11 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com

همیشه سلامت باشند و سایشون بالای سرت.

متشکرم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد