*باید!!!!

*باید بنشینم با خودم حرف بزنم ، باید برای خودم وقت بگذارم ، به خودم دلداری بدهم ، خودم را آرام کنم.

  باید خودم را متقاعد کنم که چیز مهمی از دست نداده ام ... باید فراموش کنم حسرت انکار شده توی مغزم را ...


*دلتنگی ادامه دارد ...

  سرگیجه ادامه دارد ...

  بی پولی ادامه دارد ...

  زندگی ادامه دارد ...


*داشتم ترک می کردم نوشیدن چای و نوشیدنی های کافئین دار را ، یعنی طی ده روز گذشته فقط سه لیوان چای، دو لیوان کاپویچینو خوردم . گرما اولین دلیل محکم این تصمیم بود اما سرگیجه های چند روز گذشته که با وجود رعایت کردنم همچنان ادامه دارد به لجبازی وادارم می کند!

نظرات 2 + ارسال نظر
سید یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.land-afg.blogsky.com

سلام
ممنون بابت راهنمایی تون و اینکه من سادیسم رو با مازوخیسم اشتباه گرفتم
+زندگی این روزا ادامه داره اما سخت تر از همیشه
+من یکی نمیتونم ترک چایی کنم حرفشم نزززززززززززن

سلام
خواهش می کنم

ممنون از حضورتون

آنا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com/

بدون کافئین هم مگه می شه زندگی کرد؟!

سخته ، اما میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد