*کم رنگ شده آیا؟!

*ابر ، بارون ، تگرگ ، باد و بوی مدرسه حال و هوای دلم رو عوض کرده حسابی .


*چی میشه که یه وقتایی آدمهای پررنگ زندگیم اینجوری رنگشون می پره؟؟!


*واسه خودم مانتو خریدم ، اینقدر خودم دوسش دارم که از صبح هر کی منو می بینه یه چیزی در وصف خوش تیپ شدنم می گه. اعتماد به نفسِ چسبیده به سقف!


*یه چیزی که این روزها همش دارم بهش فکر می کنم اینه که یه دوست خوب ممکنه که همسر خوبی نباشه ، اما یه همسر خوب قطعاً دوست خوبی هم هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

آخر پستت چیزی نوشتی که به فکر رفتم.مرسی از چالشی که راه انداختی

خواهش میکنم

خسرو سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ب.ظ http://khane8tom.blogsky.com

. درود . آری یک همسر خوب میتواند یک دوست خوب هم باشد
. اما . . تحقیقات نشاند داده . . . بلکه ثابت کرده . . که ده
. در صد مردان عقل دارن . . . . بقیه . . . . . زن دارن !!!!! .
. خب خودم یکیش !!!! . نه ، هرزت اباسی . . من کجام
. عاقله ؟؟!!! . و خب شما هم باور نکن . . بیا وب خوان هشتم
. و به تماشا بنشین . متشکرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد