*بی دقتی

یک بی دقتی حقوق دو ماهم را بر باد داد...این یعنی دو ماه باید از صبح بیایم سرکار تا شب و آخرش هم هیچ !

سرم دارد منفجر می شود ...

نظرات 4 + ارسال نظر
نیما سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ http://sunray.blogsky.com

اینم در نظر داشته باش که بهمریختگی اعصاب صدها برابر بیشتر از اون اتفاق تلخ مادی به بدن آسیب میزنه به معده به قلب به مویرگ های مغز و....

و اینم بدون کم نیستن میلیاردر هایی که حاضرن برای بدست آوردن دوباره سلامتیشون تمام دارائیشونو خرج کنن

نتیجه گیری: سلامتیه جسم و روحت مهم تره یا چندمیلیون تومن پول؟!

برای منم همچین اتفاقاتی افتاده شاید بدترش ولی نذاشتم بیشتر از یک درصد ذهن، جسم و روانم رو مشغول کنه سریعم فراموشش کردم

و یه چیز جالب یک شرکت غول که تا چندسال قبل تبلیغاتش همیشه تو تلویزیون بود کل سرمایش رو که میلیاردی بوده میبره دوبی تو املاک سرمایه گذاری میکنه و سر اون اتفاقاتی که در سیستم اقتصادی دوبی افتاد نابود میشه ولی دوستم که پیشش کار میکرد و هنوز هم میبینش میگه حالش خیلی روبراهه و همش در حال شکر کردن خداست.... حالا خودتو مقایسه کن با این میلیاردر ببین این چی از دست داده و یو چی از دست دادی که بخاطرش انقدر ناراحتی!

ممنونم از حضور و توضیحاتت

من‌ها چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:53 ق.ظ

دو ماه حقوق؟؟
غصه نخور.
کاری از من بر میاد؟
نیاز به پول نداری؟
من درامدی ندارم ولی شاید تونستم کمکی کنم بهت.

ممنونم دوست عزیز
فعلا که حقوق ماه قبلم رو ندادن و باید منتظر باشم رئیس و مدیر از ماموریت برگردن و در موردش تصمیم بگیرن.احتمالاً توی چند قسط از حقوقم کم شه.
بازم ممنونم

فرناز پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:57 ق.ظ http://eshragh16.blogfa.com

منم هرچی میکشم از بی دقتیه

پس فقط من بی دقت نیستم

سیما یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:28 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

این حرفا قبلا برام شعار بود
اما الان به واقع تجربش می کنم
معیار من الان نمره دادن به تلاشه، حتی از نوع بی نتیجه، حتی از نوع بی نتیجگی ناشی از بی دقتی
البته از بحث مالی در این شرایط هم به راحتی نمیشه گذشت

گفتی مالی و کردی کبابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد