*دستگیری حین ارتکابِ ...!

همین چند دقیقه پیش آقای "د" آمد بالای سرم که کاری انجام دهد ، صفحه یادداشت جدید بلاگ اسکای باز بود ، تازه بدون هیچ مطلبی ! گفت وبلاگ می نویسید؟

به خاطر همین یک جمله ، به خاطر همین دو کلمه قلبم دارد توی گلویم می زند. انگار حین ارتکاب به جرم دستگیرم کرده باشند. هیچ وقت دوست نداشتم آدمهایی که توی دنیای واقعی می شناسم بدانند که وبلاگ می نویسم اما نمی دانستم اگر کسی بفهمد وبلاگ دارم تا این حد حالم بد می شود...

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ب.ظ http://sunray.blogsky.com/

حالا بدیش اینه که طرف کلی کنجکاو میشه که آیا در موردش تو وبلاگت چیزی نوشته شده یا نوشته نشده و بدتر اگه حتی اندازه یک درصد ازت خوشش بیاد انقدر کنجکاوی میکنه تا آدرس وبلاگتو پیدا کنه و ببینه در موردش چیزی نوشتی یا نه در این صورت 2تا راه حل داری:
1. یه وبلاگ جعلی درست کنی و آدرسش رو از طریق شبکه های ارتباط جمعی موبایلی تو دسترس بذاری که ببینش و بی خیال وبلاگ اصلی بشه
2. اسم نویسنده وبلاگ رو عوض کنی مثلآ بذاری اخترملوک و تو پروفایلت بزنی وزنت 160 کیلوگرم و حدود 77 سالته تا اگه وبلاگتو دید فکر کنه وبلاگ یکی دیگس و بخاطر مشخصاتی که تو پروفایل دادی سریع پیج رو میبنده مطالبتم نمیخونه

وااااای عالی بود ، کلی خندیدم
نه بابا فکر نمی کنم این کاره باشه و حوصله اینکارا رو داشته باشه
ولی خیلی باحال بود مخصوصاً اختر ملوکش!
دارم تصور می کنم اسمم اختر ملوک باشه
ممنون روحم شاد شد

مهدی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:57 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

مگه ایراد داره مخاطبت بشناستت؟

نه اما من دوست ندارم همکارم آدرس وبلاگم رو داشته باشه
یا مثلاً دوستم بیاد وبلاگم رو بخونه
شاید مسخره باشه اما احساس امنیت نمی کنم
دیگه نمی تونم همه حرفهای دلم رو بنویسم

سیما یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:09 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

عززززیزززم
حالا اگر هم دید که نباید به رو می آورد، عجباااا بعضیا اصلا احترام اجتماعی رو رعایت نمی کنن
چیزی نمیشه گفت ، حداقل سعی کن این تغییر حالتت تو صورتت نشون داده نشه که این آقا هم حساس تر نشه

سیما تغییر حالتم نشون داده نشه؟ نزدیک بود از حال برم آب قند لازم شدم فقط امیدوارم آدرسم رو برداشته باشه با اینکه خیلی بعیده

sara یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:06 ب.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

میخای ادرس وب منو بش بده منم اسممو میذارم شیما بیاد اون شرو ورای منو بخونه کلا زده میشه از هرچی وبلاگ نویسه.دو احتمال دیگم هس،ازت متنفر بشه؛اخراجت کنه که دیگه چشش بت نیفته

آقای دال مسئول شبکه مونه و قدرت اخراج منو نداره متاسفانه
تازه دکتر شین هم این قدرت رو نداره
فقط اینکه اگه دال آدرسم رو برداشته باشه...

عاصی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام گلم
با توجه به اینکه آقای د متخصص شبکه و آی تی و ایناس خیلی راحت میتونه از هیستوری سیستم خودت پیداش کنه وقتی تو نیستی!
ولی برات مهم نباشه هرچند که برای من مهمه از لحاظ اینکه جای دولتی کار میکنم و این چیزهایی که مینویسم خیلی ممنوعه اینجا
راستی اون کامنتت موند پیش خودم و پابلیشش نمیکنم
ممنونم از محبتت دوستم :**

سلام بر بانوی زیبا
وقتایی که نیستم سر سیستمم نمی آد و اینکه بعید می دونم آدمی باشه که علاقه ای به خوندن نوشته های من داشته باشه
مهم نیست که بخونه فقط اینکه اگه یه روزی بدونم که داره وبلاگم رو می خونه شاید بعضی جاها مجبور بشم خودم رو فیلتر کنم یا از همکارا و خودش چیزی ننویسم
همین که خودت بخونی و بدونی کافیه عزیزم
خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد