*ریکاوری می شود آیا؟

یک فایل خیلی مهم از اطلاعات کارهایی که از ابتدای سال 94 تا هفته گذشته  انجام داده ام و کارهایی که باید در آینده انجام دهم توی این جابجایی ها پرید.

آقای "د" قول داده چهارشنبه می آید هارد کامپیوترم را می برد و تا شنبه فایل را با ریکاوری برمی گرداند.

اما اگر برنگردد جمع آوری مجدد آن حجم از اطلاعات ساعتها وقتم را خواهد گرفت ، تازه احتمالاً بازیابی دوباره بعضی  اطلاعات غیر ممکن باشد.

دارم از استرس خفه می شوم.

اگر کسی اطلاعاتی درباره ریکاوری فایل های از دست رفته دارد بگوید شاید استرسم کمتر شود.


نظرات 5 + ارسال نظر
پیک شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:51 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

آره راحت امکان پذیره نگران نباش :)

ممنون از امیدواریت

بیگانه شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:55 ب.ظ

من زیاد اشنایی ندارم با این برنامه های ریکاوری و اون یکی برنامه های غیر ریکاوری. چون داییم، خواهرزادم اشنایی داشته باش کافیه.اون قدیما از سر بیحوصلگی یه بار ویندوزمو ترکوندم، درنتیجه کلی اطلاعاتم پرید. خیلی مهم نبود تا اینجاش. عکسای خواهرم درایو ویندوز بود که اونا نباید میپریدن. فعلا نفهم بودن. پریدن. خواهرزادمدکهدالان سربازه با چند تا برنامه ی ریکاوری یه سریشونو برگزدوند نشوند سر جاشون. در کل علت پریدن اطلاعات (ضربه دیدن هارد یا مشکل نرم افزاری)، برنامه ی ریکاوری مربوطه، شخص ریکاور مربوطه، وضعیت جسمانی و روحی هارد مربوطه و... دخیلن.دخیلن تو حجم اطلاعات پریده از قفس. به نظر من بگرد یه دایی پیدا کن که خواهرزادش سرباز تو شهرستان نباشه. میشه. نگران نباش. اگرم نشد که میشه باز نگران نباش. نباش.

از اونجایی که اساس ساختن این فایل واسه راحت تر بودن و خودم و رفع اتهام واسه زمان هایی که خانم "س" تصمیم گرفته زیر آبم رو از ریشه بزنم هست و همیشه با کمکش جوابگوی رئیس و مدیر بودم در آن واحد حالا با بین رفتنش کارم در می آید مخصوصا که با تکیه به این فایل هیچ چیز رو هیچ جا وارد نکردم نمیدونم چه کارایی رو انجام دادم و چی ها موندن و چون از اول 94 تقریبا 900 آیتم شده بودن که هر ایتم هم جزییات جداگانه داشت تو حافظه موندنش تقریبا غیرممکنه، حداقل واسه من که باهوش هم نیستم
حالا هم فعلا باید منتظر مدد آقای "د" باشم که چهارشنبه قول داده بیاد هارد رو ببره واسه ریکاوری
ممنون آقا دایی
این گلها هم واسه اینکه دنیای مجازی مجال تقدیم واقعیش رو نمیده

بیگانه شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:29 ب.ظ

چقد اشتباه تایپی دارم!!!! تازه شصت بارم ادیت کردم و نتیجه این شده. این گوشیای اسمارت زیادم باهوش نیستن. شایدم زیادی باهوشن!
من دوس ندارم تو گُل و گُل کِشی بدهکار بمونم. بدهکارم نکن لطفا!☺


اشتباه تایپی؟ کجا؟

بیگانه شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:30 ب.ظ

امیدوار بمون!چقد اشتباه تایپی دارم!!!! تازه شصت بارم ادیت کردم و نتیجه این شده. این گوشیای اسمارت زیادم باهوش نیستن. شایدم زیادی باهوشن!
من دوس ندارم تو گُل و گُل کِشی بدهکار بمونم. بدهکارم نکن لطفا!☺


متشکر هستیم بسیار زیااااد

بیگانه یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:15 ب.ظ

غلطای تایپیم اینجا کمه، اما خب شکل جمله هام یه نموره خیلی نابوده. انگار هیچ وخت عادت نمیکنم به این اسمارت فنا. اون قدیمیا یه چیز دیگه بودن. پشت فرمونم میشد باهاشون اس ام اس داد. این دلیل اخر خیلی مهمه ها. شاید در حد علت وجودی دمپایی!

منم با موبایل خیلی سختم هست که تایپ کنم ، مخصوصاً که هی می خواد غلط هام رو اصلاح کنه
پشت فرمون اس ام اس هم باهات موافقم که خیلی مهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد