*همه آدم ها یک روزی می شکنند!

همه آدمها یک روزی ، یک جایی می شکنند
امروز هم یکی از آن روزهاست
و اینجا هم یکی از آن جاها
نه اینکه این یک روز ،
نه اینکه این یک جا یک هویی بیاید
نه ،
یک اتفاق هایی می افتد که آدم را نازک می کند
بعد یک روز دیگر ، یک جای دیگر یک اتفاق های دیگر می افتد که آدم نازکتر می شود
و اینقدر هی اتفاق می افتد که آدم به آن محکمی می شود به نازکی یک برگ که تازه سبز هم نیست،
زرد شده و خشک
مثل همین برگهای پاییزی که این روزها زیر پاهایمان با صدای دل انگیزی می شکنند
گفتم صدای دل انگیز خورد شدن یک برگ خشکیده پاییزی!
می بینید ما آدم ها از صدای له شدن برگها لذت می بریم !
یعنی ما آدم ها بی رحم هستیم که با صدای شکستن یک برگ  دچار لذت می شویم؟
بی خیال ،
اصلا چه ربطی داشت؟
از کجا به کجا رسیدم!
داشتم می گفتم نازک می شویم و خشکیده با توالی یک سری اتفاقات ،
بعد یکهو یک روزی یک جایی می شکنیم.
یک برگ برای له شدن روزهای زیادی را سپری می‌کند
و ما آدمها می گذریم از اتفاقات بسیار ...
برگ ها تمام می شوند ،
آدم ها چطور؟
نه آدم ها با یک بار شکستن تمام نمی شوند
آدم ها پوستشان کلفت تر می شود
جای شکست هایشان جوش می خورد
و دوباره می ایستند
و دوباره می خندند
و دوباره زندگی می کنند
و باز اتفاق هایی می افتد و باز ...
نظرات 5 + ارسال نظر
Sara یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

چه نوشته قشنگِ پرغصه ای بود..ادما مجبورن بایستن و قوی باشن کسی دوست نداره بازنده باشه خیلیا درونشون مث همین برگای شکننده پاییزه پر از شکستگی و ترک ولی از بیرون قوی نشون میدن چون ادمیزاد نمیخاد شکستگیاشو ببینن:(

کامنت شما هم خیلی زیبا بود

پیک یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

امید ته نوشته و "وباز" آخرش یک واقعیت رو نشون میداد.که یعنی زندگی دقیقا همینه بدون حرف اضافه و کم!خیلی دلی بود این دوتا پست ایول!

ممنونم دوست

پیک دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ق.ظ

حقیقتا یه نظر بود که تایید کردم!از طرف بلاگفا و خودم عذر میخوام ....

چرا خودتون؟
تقصیر بلاگفاست دیگه، تازه یه وقتایی هر کاری می کنم کد تصویر نمیاد

الهام دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ب.ظ http://Www.divaretanhai.blogsky.com

چه نوشته خوبی بود، دوسش داشتم،
یه جورایی لمسش کردم.
امیدوارم هرگز نشکنی عزیزم...

ممنون عزیزم

سیما سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

احساس کردم اول نوشته ت غم داشت
اما آخرش خوب بود
ده خط آخرشو دوست دارم

رفتم ازپایین شمردم تا ده
ممنون دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد