*نرهایِ بی مغزِ نفرت انگیز

از اینکه به خاطر کارم مجبورم با بعضی آدمها معاشرت حتی از نوع تلفنی  داشته باشم بیزارم اینقدر که چندش آورند ، اینقدر که فکر می کنند زیادی خوشمزه و جذاب هستند ، اینقدر که شعورشان نمی رسد با همه زن ها نباید لاس بزنند ،  بداخلاقی و تندی ، خشکی و بی محلی هم هیچ تاثیری رویشان ندارد. به نظرم اینها مرد نیستند ، نرهای بی مغزی هستند که از فرط احمق بودن فکر می کنند همه دنیا قلمرو آنهاست و اجازه تعرض به همه را دارند.

لعنت به اجبار...

نظرات 8 + ارسال نظر
Sara پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

یهو پره دلم غم شد:(( متنفرم ازشون چندشناکای خوش خوشمزه پندار:(

پیک پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ق.ظ

اصلا جنسیت فرق نداره این ها آدم نیستند!یکمش هم تقصیر فرهنگ جامعست ... همه فکرها شده همین!گاهی شک میکنم نکنه خلقتمون هدفش همین بوده باشه :)))
اگه نتونستی نظر بذاری و خواستی زیر همین کامنت های اینجام هم بذاری میخونم

هدف خلقتمون این نبودهمه ، بعضی از آدمها که به قول شما زن و مردش هم فرق نداره درکشون از خلقت همین قدره

چه ایده جالبی
ممنون

اگه زبونتون زخم شده چای خیلی داغ نخورید
در ضمن فکر کنم گذاشتن نمک یا رب انار روی زخم کمک می کنه که زودتر خوب شه اگرچه میسوزه
از شعر عاشقانه هم خوشمان آمد

پیک پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:47 ب.ظ

ممنون :)
آره تجربه رب انار رو دارم ...ولی در دسترس نیست فعلا!
خدا رو شکر :)

چقدر عصبانی ....حالا یکی یه خبطی کرده ...بگذر ازش :))

دست خودم نیست اعصابم خراب می شه

پیک پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:50 ب.ظ

راستی گوگل کروم برای وبلاگ و ... خیلی بهتره.گفتم شاید مشکل از مرورگر باشه

کروم استفاده می کنم

آلن جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:48 ق.ظ

خدا ایشالا نسل این نرهای بی مغز نفرت انگیز رو از رو زمین ور داره که اینقدر شیما خانم رو اذیت نکنن

الهی آمین

الهام شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ق.ظ http://divaretanhai.blogsky.com

واقعا بعضی مردها خیلی گستاخن!
و اصلا براشون مهم نیست تو چه طبقه ای هستن و حریم ها رو حفظ نمیکنن!
چون میدونن زنها همه حرمت نگه میدارن و رسواشون نمیکنن.

آخه بخوای جوابشون رو بدی بدتر می شه ، پررو تر می شن

فرناز شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:11 ب.ظ http://eshragh16.blogfa.com/

کلا از آدمای جو گیر اینجوری بدم میاد

منم

سیما سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

سلام
میدونی انقدر که رفتار بقیه خانمها با این آدم ها یک شکل و یک جور بوده که رفتار خانمی مثل شما رو استثنا می دونن

متاسفانه بله

در ضمن دلم برات تنگ شده بود یه عاااالمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد