*یادآوری

از شیمای این روزها بدم می آید، از شیمای غرغرویِ پربغضِ غیرقابل تحمل!

از صبح دارم با خودم حرف می زنم و به خودم دل داری می دهم و خودم را به آرامش دعوت می کنم.

باید به خودم یادآوری کنم یک روزی توی گذشته وقتی از همه جا بریده بودم ، آرزو داشتم زندگیم مثل امروز باشد!

این روزها آرزوی دیروزهای من است.

قطعاً فرداهایی خواهد رسید که به آرزوهای این روزهایم برسم...

نظرات 2 + ارسال نظر
پیک دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ

نکته خیلی جالبی بود.فقط اینکه آخرش به آرامش رسیدی از این فکر یا نه؟!

آری
به خودم دلداری دادم دیگه

سیما سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

خیلی خوبه که آرزوهای دیروزت رو فراموش نکردی
اونوقت اون طوری میشه ناشکری
امیدوارم آرزوهای امروزت براورده شه اما خیلی زود، که شیرینیش برات بمونه

ممنون دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد