*بی دقتی!

هفته گذشته به خاطر یک بی دقتیِ احمقانه که معلوم نیست چرا دچارش شده بودم، اشتباهی مرتکب شدم! یک جایی به جای یک نوشته بودم یک و نیم و همین نیم ناقابل داشت برایم دردسر درست می کرد و یک ضرر دو سه میلیونی به شرکت می زد که امروز حل شد. خیلی تلاش کردم که بی ضرر حل شود یا با کمترین هزینه و کمترین دردسر. برایم مهم بود که رئیسم متوجه نشود. خجالت می کشیدم و دلم نمی خواست تذکر بدهد که بیشتر مراقب باش و یا اینکه هزینه ها از حقوقت کسر خواهد شد!

موفق شدم! 

سر و ته قضیه با نهایتاً صد هزار تومان هم آمد،

رئیسم هم متوجه نشد،

اما از خودم عصبانیم، باید فکری به حال بی دقتیم بکنم. شاید دفعه بعد اینقدر خوش شانس نباشم...

نظرات 3 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

تذکر شنیدن خیلی ادمو دمغ میکنه خصوصا اگه تذکر از جانب رییس باشه:( شیما این همون بی دقتی دفه پیشه یا یکی دیگس؟ خداروشکر که با حدقل ضرر سر تهش هم اومده:))

نه این یکی دیگه س سارا
اون سری بلیت چارتر اشتباهی بود
این سری ضخامت یه مدل لوله استیل

پیک چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:22 ب.ظ

مثل همون 2 تن و بیست تن من!

متوجه نشدم

sara چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

ینی تا رییسو به خاک سیاه ننشونی ول کن نیستیا فک کردم همون اشتباه قبلیه

نه این یکی دیگه بود
گفتم که باید یه فکری به حا ل بی دقتیم بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد