*انارِ دونه دونه و شب یلدا!

به اندازه همه انارهایی که از اول پاییز باید می خوردم به خاطر تنبلی نخورده بودم، انار دون کردم!

عمراً اگه شب یلدا نبود و با دوستام توی کافه قرار نداشتم این کار رو می کردم

لورکا اینقدر کافه خودمونِ که توی محاسبه خرید انار و هندوونه و ... پرسنل اونجا هم حساب شدن!

خیلی بی انصافیِ اگه بگیم لورکا خونه دوم ماست، چون وقتی هر روز برای رفع خستگی و خوب شدن حالمون اونجاییم پس می تونه خونه اولمون باشه


یادم نمیاد قبل تر از اومدن موبایل و پیامک کسی به کسی یلدا رو تبریک بگه، یعنی اصلاً نمی دونم تبریک یلدا مربوط به این روزا میشه از قدیم الایام بوده اما از اونجایی که تبریک گفتن موضوع مثبتی است و خوبه!

یلداتون مبارک...


پ.ن:

هیچ خوشم نمیاد توی نوشته هام از اسمایل استفاده کنم اما چون گاهی قلم قاصرِ از بیان احساسات و میمیک صورتم گاهی مجبور میشم توی پست هام ازشون استفاده کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
sara دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

شیما خودت منو میشناسی میدونی چه خانم تمیز و با نزاکتی عستم ولی اصن خوردن انار دون دون بم حال نمیده انارو دوس دارم همونجور سالم که هست گاز بزنم و طبعا صورتمم کلا قرمزو اب اناری بشه شیما نمیشه یه عکس از فضای داخلی لورکا بذاری؟ کنجکاوم کردی به دیدنش:)

ای جان
به چشم
واتس آپ ندارم اما تلگرام نصب کردی می فرستم برات
هم عکس لورکا
هم شالگردن مذکور

sara دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

شیما هفته گذشته بخاطر یه سری مزاحمت تلگرامم رو حذف کردم ولی واتساپ دارم اگه شد به واتساپ بفرس ببینم دخترمون چی خلق کرده

یک چیز عجیبی خلق کردم که بیا و ببین

پیک سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ق.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

یلدای شمام مبااارک :)
کافه نشین واقعی شدی ها!!میگم چرا حقوقت زود تموم میشه!

آی گفتی، آی گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد