*طول و عرض زندگی

یک تناقض عجیبی دارم در مورد خیلی زود گذشتن این روزها و خیلی طولانی بودنشان. یعنی وقتی به تقویم نگاه می کنم و مثلاً می بینم امروز سه شنبه پانزدهم دی ماه است، چشم هایم گرد می شود و با تعجب توی ذهنم تکرار می شود جمله : "چقدر زود گذشت این هفته، یا این ماه، یا این سال!!!" 

اما با مرور خاطراتم، یا کارهایی که انجام دادم و یا اتفاقاتی که پیش آمده حس می کنم که زمان زود که نگذشته هیچ، کمی هم کش دار بوده!

طول زندگی کوتاه است اما می شود عرضش را زیاد کرد.

و من خوشحالم و خوشبخت که این روزها عرض زندگیم طویل است...

نظرات 3 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

از مابقی فصول فاکتور بگیرم،زمستونا برام خیلی زودمیگذره،شاید چون زمستونو دوس دارم فکر میکنم زود میگذره..راز موفقیتت چیه بانو؟

پیدا کردن خوشبختی های ریز ریز و سعی در ایجادشون

پیک سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

این خیلی خوب بود.راحت من رو به فکر برد!

ممنونم دوست

Mohamad چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:40 ق.ظ http://alamtu94.blogfa.com

همینطوره که میگین
زندگی جدا از همه مشکلات و سختیهایی که داره پر از لحظه‌های خوب و بیادماندنیه.
با بی اعتنایی به مشکلات و لذت بردن از زندگی میشه خوشبخت بود

به نظر من مشکل نیست، مسئله س
تازه نباید بی اعتنایی کرد، باید حلشون کرد
گاهی آدم خودش فکر می کنه که از مسائلش رد شده اما توی ذهن می مونه و بعدا میشه یه غول و ادون اینکه بدونی از کجاست داغونت می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد