*همکلاسی داریم از نوع ملا نُقَطی ! کسی نخواست؟!

دیروز کلاس زبان داشتم. سه شنبه هفته گذشته اولین جلسه بود که من به دلیل فراموشی حضور نداشتم. از جو کلاسم خوشم نیامد. کلاً شش نفر هستیم که شامل یک دختر شانزده هفده ساله و سه خانم خانه دار که نسبت فامیلی دارند باهم و سن و سالشان از من کمتر نباشد بیشتر هم نیست و برای تفریح و گذران وقت می آید کلاس زبان و یک پسر جوان که ظاهراً خیلی هم خجالتی ست. معلم هم یک آقای جوان است که من اصلاً دوستش نداشتم. به جز من بقیه برای بار دوم دارند این ترم را می گذرانند که با این حال باز هم خیلی سطحشان پایین است. فکر می کنم اصلاً کلاس پر باری نباشد. به نظرم آمد آن سه خانم خیلی ملا نُقَطی^^^  باشند جوری که دیروز فکر می کردم رفته ام نهضت سواد آموزی و نشسته ام سر کلاس دوم دبستان!!! مثلاً آخر کلاس به معلممان گفتند کلاس خیلی خوب بود ترم قبل خانم فلانی به ما نگفته بود یکی از کاربردهای actually این است موقعی که می خواهیم طرف مقابل را با توضیح بعدمان سورپرایز کنیم!!!! بعد معلم هم که مثلاً نمی خواست خانم فلانی را خراب کند گفت شاید هم گفته باشند شما یادتان رفته باشد! بعد آنها یک صدا و با هم گفتند امکان ندارد ما یادمان برود!!!! بعد دوباره آقا معلم گفت شاید ایشان منظورشان را جور دیگری و با کلمات دیگری بیان کرده اند و باز آنها گفتند که نه خانم فلانی هیچ توضیحی در مورد این کلمه ندادند...

خلاصه که از دیشب بسیار نا امید شدم از پیشرفت چشمگیر توی این کلاس مزخرف و اعصبابم هنوز خط خطی ست ...

 

بعداً اضافه شد:

پ.ن:

^^^ابتدا به جای واژه ملا نُقَطی از واژه ملالغتی استفاده کردم که اشتباه بود که با گوشزد آقای سیاوش اصلاح شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
sara دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ق.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

ایجور نگووو،یهو می بینی مترجم میشنا کلا ما از هر کی قطع امید کنیم یه چیزی میشه

لطفاً الطفات بفرمایید و از بنده ناامید شوید

سیاوش دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام فکر کنم ملا نُقَطی درستش باشه!

ممنون از راهنماییتون
بله درستش ملا نقطی میشه

نیما دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ http://sunray.blogsky.com

یه مدت آموزشگاه زبان مسخره ی کیش میرفتم سوای اینکه همه سیبیل بودن تو هر کلاس حداقل بیست نفر بودن یه پسر کفتر بازه بیتربیت یه آخونده مشکوک یه پیرمرده خیلی پیر که یبار تو چرته سنگین رفته بود فکر کردیم مرحوم شده زنگ زدیم بهشت زهرا بیان ببرنش که یهو بیدار شد دعوامون کرد و یه آغاپسر که برق لبو ریمل میزدو از شانس بدم همش میومد میشست کنار من!
حالا برو حسابی خدا رو شکر کن

الهی العفو
خدایا شکرت

سیما سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 ق.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

واقعا همیشه ملانقطی درسته؟؟؟
راستی تغییرات جدید مبارک

گویا اینجوریِ ، منم نمی دونستم ، تازه فکر می کردم اگرم باشه ملا نقطه ای نه ملا نقطی!!!!
ممنونم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد