*دخترک ، کپی برابر با اصل من است!

 کامنت های محبت آمیز دوستانم را برایش می خوانم. بغلش می کنم و موهایش را می بوسم. خوشحال می شود و می خندد. بعد از چند دقیقه متفکر کنارم می نشیند و می پرسد" عکسم رو هم گذاشته بودی؟" شوکه می شوم ، می دانم چرا این را می پرسد! یک لحظه از توی سرم می گذرد که دروغ بگویم اما سریع پشیمان می شوم و می گویم نه!!! همان جوابی را می دهد که انتظارش را دارم ، "ندیده گفتن موهام رو دوست دارن؟" می گویم چند تایی از اینها من رو دیدند ، می دونند ما چقدر شبیه هم هستیم ، تازه بعضی هاشون هم عکست رو دیدند."

باز هم می رود توی فکر و چند دقیقه بعد از من و مامان می پرسد : "یعنی من خیلی زشتم؟راست بگید" 

دلم پر از درد می شود ، دخترک را نابود کرده اند با حرفها و کارهایشان. باز هم بغلش می کنم محکم و می گویم :"یعنی من خیلی زشتم؟"

سرش را بالا می آورد و نگاهم می کند و قاطعانه می گوید : "نه" دستانم را قاب صورتِ دوست داشتنیش می کنم و می گویم : " تو کپی برابر با اصل منی ، پس زشت نیستی." بعد هم مامان می نشیند و صحبت می کند با دخترک. آرام تر می شود اما می دانم هنوز اتفاقات چند روز گذشته را فراموش نکرده ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ق.ظ

از طرف من بغلش کن ...
ای کاش میشد با مدیرشون تماس بگیرم و بگم یه معلم چطور میتونه با احساسات یه دختر کوچولو بازی کنه و بگم اثراتش تا آخر عمر ممکنه باقی بمونه ...
کوچولوی دوست داشتنیم ... خدا کنه بره از دلش این غصه

حتماً مهربون ، بغلش می کنم و می گم از طرف خاله مگی
ممنونم عزیزم ، منم امیدوارم

sara چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:25 ق.ظ http://Www.motevalede-december.blogsky.com

ایقد دوس داشتم یه باجی کوچولو داشته باشم نگوووو!!وووویییی چقد ملوسه،خدایا اونا چجور دلشون اومده این موهای قشنگو مسخره کنن این قلبارو نشونش بده و بگو ملت میرن ارایشگاه موهاشونو فر میکنن مث تو بشن

امشب کامنتت رو میدم خودش بخونه و این بوس و قلب ها ببینه

باران چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام
خواننده خاموشتون بودم روزا و هفته ها اما الان بخاطر خواهر کوچولوی ملوس و نازنین میخوام روشن شم.
نمیدونم اسم خواهر خوشگل و نازنین تون چیه ؟
ولی از همین جا که زندگی میکنم و دارم تایپ میکنم تا خود تهران صورت نازنینش رو میبوسم و یه سلام گرم بهش میگم .
سلام آبجیییییییییییی کوچولوی خودمممممم
آبجی کوچولو چون موهات خیلی خوشگل و ناز بوده معلمت بهش حسودی کرده
چون آدمهای خوشگل و ناز فقط بهشون حسودی میشه و بهشون حرف میزنن
وگرنه آدم های بد قیافه که بدقیافه هستند و لزومی نداره که بهشون چیزی بگن.
تو موهات چون خیلی خیلی نازه و خوشگل بوده معلمتون بهش حسودی کرده .
پس از حرف معلم و بچه های کلاس دلخور نباش چون از قدیم گفتن آدم حسود هرگز
نیاسود.بچه های کلاس البته بچگی کردند و نمیشه گفت حسودی کردن.
ولی معلم تون مطمن باش خودش همچین موی ناز و فرری خوشگل رو نداره
موهای خودش مطمن باش خیلی زشته که به موهای ناز تو حسودی کرده.
حالا هم بخند و فراموش کن این داستان رو چون تو خوشگل ترین آبجی کوچولوی منی. من آبجی کوچولو ندارم از این به بعد تو آبجی کوچولوی
منی ها :** دوستت دارم صد تا

+بابت پرحرفیم ببخشید.
شیما خانوم شما کارتون جوجه اردک زشت یادتونه ؟
جوجه اردک زشتی که بهش میگفتن زشته ولی از بین همه شون خوشگل ترین بود.
شما هم خودتون ناراحت نکنین. خواهرتون ناز و خوشگله که بهش معلمش حسودی کرده .
از طرف من یه دستی به اون موهای نازنین خواهرتون بکشین و یه بوس گرم ازشون بکنین. ممنون.

ممنونم باران عزیزم
خیلی خیلی خوشحال شدم از کامنت پرانرژی و با احساست و خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که وقت می ذاری و وبلاگ منو می خونی
منم از راه دور می بوسمت و حتماً امشب وقتی از سرکار برگردم کامنت های پراحساس شما و بقیه دوستای گلم رو نشونش می دم

سیما چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ب.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

حتما معلمه خودش موهاش زیر مقنعه اش تو این سالها گندیده و یه تار موی سالم نداره
حسسسسسود
کاش خواهرت زیبایی همین موها در چندسال بعدشو همین الان می دید
اونوقت می فهمید که حرف معلمش چیزی جز کینه و حماقت و جهالت و حسادت نبوده
بچه ها هم که خب تقصیری ندارن، معلم که بخنده از همکلاسی انتظاری نمیشه داشت
فقط سعی کنید ذهنشو از این موضوع دور کنید تا خیلی حساس تر نشه

واقعاً حسودِ و عقده ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد