*فلش بک نزن!

*سه شنبه امتحان فینال زبان دارم که حس می کنم هیچ شانسی توی قبول شدن و متاسفانه هیچ حوصله ای هم برای تلاش کردن ندارم!


*به طرز عجیبی توی جمع دوستانم ساکت شده ام طوری که هما چند ساعت پیش توی تلگرام پیام می دهد و علت سکوتم را جویا می شود...


*تمام پنج شنبه و جمعه وقت هایی که تنها بودم به گذشته فلش بک زدم و بیمارگونه خاطراتم را مرور کردم. دلتنگی احمقانه ترین حسی بود که می توانستم داشته باشم که متاسفانه داشتم! 

نظرات 10 + ارسال نظر
آلن شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:40 ب.ظ

بعضی وقتا این فلش بک زدنها دست خودم آدم نیست.
انگاری که هیچ گریزی ازش نیست.

واقعاً

فرناز شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:22 ب.ظ http://eshragh16.blogfa.com/

دل تنگی اصن احمقانه نیس همه ی آدما دلتنگ میشن یه روزایی عزیزم((:

اگه واسه یه سری خاطره با یه پایان خیلی خیلی تلخ باشه احمقانه س

بیگانه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ب.ظ

"دلتنگی احمقانه ترین حسی بود که میتوانستم داشته باشم که متاسفانه داشتم!"
:))))))

:))))))!

پیک شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:04 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

میدونی وقتی جلوی فلش بک ها رو بزور بگیری با زور بیشتری میان :)
از کجا میدونی شاید همین یکم دلتنگی بهتر باشه از یه عالمه بی حسی!
(به جای بی حسی هر چی میتونی بذاری.خیلی دنبال یه کلمه خوب گشتم همین اومد توی ذهنم :)))) )

آره از بی حسی بیزارم
فکر نکنم کلمه ی بهتر از بی حسی پیدا کنم

Sara شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ب.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

باز خوبه متوجه سکوتت شدن

آخه معمولاً خیلی شلوغم

سیما یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:59 ق.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

این جوری نگووو
بابا الگوی من شده بودی
حالا خیلی مونده تا سه شنبه

گاهی اوقات سکوت لازمه برای تلنگر به بقیه، گاهی اوقات هم باید فلش بک زد برای تلنگر به خودت

دقیقاٌ با جمله آخرت موافقم

سه شنبه که پس فرداست ، اما چون الگو هستم برات باید بگم من می تونم، اصلاٌ من تاپ استیودنت

بیگانه یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:58 ق.ظ

امتحان زبان که راحته که! نگرانی چرا؟ درس خوندن واسه امتحان و استرس امتحان و این سوسول بازیارو بذار کنار. برو امتحانتو بده، تقلبم برسون. خیر از جونیت ببینی!

استرس؟؟؟!
عمراً اگه استرس داشته باشم که اگه داشتم شاید یه کم تلاش می کردم
تو پست های قبلیم هم بود ، هم خیلی علاقه ای به زبانِ انگلیسی ندارم هم کلاسم زیادی مزخرفه
تقلب نمی شه رسوند ، امتحان حالت اینترویو هست ، وگرنه کتبی بود غصه ای نداشتم ، همین الان بگم که اگه نوشتنی بود تاپ شدن رو شاخش بود یعنی اینطور دختر زرنگی هستم
اما با حرف زدن مشکل دارم

معصومه یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ق.ظ http://ghatre700.blogfa.com

ااا چه جالب...ماهم چهارشنبه فاینال کوفتی مان عسد:)) لامصب حس درس نیست ولی دیگه مجبوریه میفهمی مجبووووری
یه موقع هایی که آدم این طوری کم حرف میشه که دیگه از اون شلوغ بودن قبلش خبری نیس ینی تو فکره تو فکر چیزی یا کسی که دنیاشو به هم ریخته (البته این نظریه خودم بووودا×__×)
ایشالا که این فلش بک زدنا تموم شه ، نگاه آدم به گذشته خورد میشه

موفق باشی تو امتحانت
ممنونم دوست

بیگانه دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:03 ق.ظ

فیلم و سریال ببینین.کارتون انگلیسی ببینین. موسیقی با لیریک انگلیسی گوش کنین. از زبان خارج از کلاس هم استفاده کنین. به نظر من که بیرون از کلاس بیشتر از کلاس با زبان همراه باشین. واسه لذت بردنا! من خودم این کارو کردم و کیف کردم و بدون اینکه بفهمم کلی یاد گرفتم. تفریح کردم و یاد گرفتم. اوایل کارتون و فیلم و بعد سریال شدیدن منو به زبان انگلیسی علاقه مند کردن. و خب موسیقی هم که همیشه بود و هست. اگه از زبان یا هر چیز دیگه ای لذتی نبرین احتمالا علاقه ای هم به وجود نمیاد.
جواب کامنت قبلی منو چقد با صلابت دادین! آفرین! اونجام این شکلی صحبت کنین. جواب میگیرین. وقتی خودتون خودتونو باور کنین احتمالا بقیه دیر یا زود مجبور میشن باورتون کنن. و هم اینکه یه سری نکات کلیدی هست که تو اینترویو میتونه کمکتون کنه. من فقط چند تاشونو میدونم. بهتره تو گوگل سرچ کنین. موفق باشین! موفق میشین!

بسیار بسیار سپاسگزار هستم به خاطر راهنمایی های خوبی
و ممنونم که هستی

Sara دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:40 ق.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

میدونی شیما من دارم به مابقی بچه های کلاس فک میکنم که ازشون نوشتی و به تو که سر و گردنی ازشون سرتری.فک نمیکنم اونا ازت جلو بزنن

ممنون دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد