*خوش ظاهرهایِ ترسناک

*بعد یک هفته بسیار پرکار امروز هم مجبور شدم بیایم سرکار، چقدر خوب است که تقریباً هیچ کس نیست ، کار کردن توی سکوت را بیشتر دوست دارم.

 

*همین امروز آقای مدیر گفت که می خواهد عذر خانم "ش" را بخواهد. دلم یک طوری شد ولی تقصیر خودش است اینقدر که توی این هفته آمد پیش من ، جلوی رئیس غر زد که چرا میزم را اینجا گذاشتند ؟ چرا داخلی من این است ؟ چرا من تلفن جواب دهم؟ چرا؟چرا؟چرا؟ 

رئیس هم غرغرهایش به را به مدیر گفته ، مدیر هم تصمیم گرفته اخراجش کند.

آقای مدیر از من خواست اطلاعاتم را بیشتر کنم  و چندباری بروم کارخانه و از نزدیک شاهد کارشان باشم. حرفهایش به دلم نشست. یک جایی هم وسط حرفهایش بغض کردم وقتی گفت : "توی زندگیم سختی زیاد کشیدم و خیلی ها وقتی به اینجا نرسیده بودم عذابم دادند، شاید یک جاهایی عصبانی شوم و چیزی بگویم اما قلباً نمی خواهم کسی از من برنجد و دوست ندارم حالا که به اینجا رسیدم کارمندهایم عقده ها و دلخوری های جوانی من را داشته باشند."


*از حسابدار جدیدمان خوشم نمی آمد. اما دارم به این نتیجه می رسم که خیلی هم آدم بدی نیست. بعضی  از آدم ها توی نگاه اول خوب نیستند اصلاً اما به مرور زمان ثابت می کنند که در موردشان اشتباه کردی ، اما بعضی از آدم ها برعکس هستنددر نگاه اول فرشته اند اما مرور زمان ثابت می کند که فقط ظاهری دوست داشتنی داشتند. از فقط خوش ظاهرها می ترسم. خنجرهاشان توی آستین شان پنهان است و زخم هایشان بسیار دردناک ...

نظرات 3 + ارسال نظر
Sara پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:36 ب.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

شیما دیدم به مدیرتون عوض شد:))) رییس خودم قبلنا عالی بود،ینی عاااالی از هر لحاظ،ولی خیلی وفته اخلافای خیلی بدی پیدا کرده باهمه اینها گاهی اون ادمی که در گذشته بود بر این ادم بده ی فعلی غالب میشه و همه ناراحتیامو یادم میره:)) برای خانم شین ناراحت شدم ولی امیدوارم رفتارش رو اصلاح کنه،شاید اگه بهش تذکر بدن درست شد و احتیاجی به اخراجش نبود

قبلا چندین بار تذکر دادن اما با همه این احوالات دوست نداری اخراجش کنن

پیک جمعه 15 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:13 ب.ظ http://eshtebahinevis.blogfa.com

با این پاراگراف آخر در مورد آدم ها موفقم!آدم ها مداما جاشون رو توی دل آدم با خوب و بد عوض میکنند!

سیما شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:36 ق.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

من همیشه به مدیرها حق می دم
اسمش رو خودشه دیگه، مدیره مدیر
خدا رو شکر برای شما از نوع فهمیده هستش

یه وقتایی قاطی می کنه ناجور اما روی هم رفته آدم بدجنسی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد