*کارمندان بی کفایت و بی پولی های من!

بیست و سه روز از آذر هم گذشت و هنوز حقوق آبان را دریافت نکردم!

بی پول شدم و بی انگیزه!

از مساعده گرفتن هم بیزارم، فکر می کنم پولم بی برکت تر از چیزی که هست میشود، خوشم نمی آید بروم تقاضا بدهم برای گرفتن حقم.

حالا هی بچه های فروش کار نکنند، فقط غر بزنند، فقط حسرت رابطه صمیمانه بقیه را بخورند.

اصلاً برای من جالب است که چرا تیم فروش شرکتمان چرا اینقدر منزوی و بی اخلاق هستند؟

مگر نه اینکه کارمندان فروش بایستی اجتماعی، خوش برخورد و مودب باشند؟

پس چرا اینها اینجوری نیستند؟

همه شان انگار از دماغ فیل افتاده اند، بی ادب هستند و توهم توطئه دارند، حس ریاست و مهم بودن هم چسبیده بیخ گلویشان!

احمق ها!

اگر فقط کمی بهتر بودند، پرداخت حقوق ها اینقدر به تعویق نمی افتاد.

از بی پولی بیزارم، بیزاااااااار...

نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

چرا اینقدر بی پول شدیم ما:| ؟ منم هی میگم چرا برکت پولام زیاد نیست:( البته هست کاملا درک میکنم فقط همه چیز خیییلی گرونه

کارمند فروش:|¿ بد اخلاق؟! عجبا

بهترِ به جای بداخلاق بگیم بی اخلاق، چون بداخلاق به کسی میگن که اخمالو باشه اما بی اخلاق کسی هست که اخلاق نداشته باشه و اجتماعی نباشه و طرز صحیح برخورد با مردم رو بلد نباشه

پیک دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ

واقعا بی پولی خر است!

خیلی

sara دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

وقتاییکه بی پولم دلم میخاد خودمو از بلندای یه برج بندازم پایین شاید بخاطر همین کم کاری و بداخلاقیای کارمندای فروشه که فروش شرکت پایین اومده موندم چرا رییستون پیگیری نمیکنه

خانم ایشالا شما هیچ وقت بی پول نشی
به نظر منم همینطوره اما از اونجایی که همه فک و فامیل هستن خیلی نمیشه حرفی زد

بهارنارنج دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:06 ب.ظ http://thestranger.blogsky.com

سلام شیمای عزیز...من طنین(بهار نارنج)م.به اصطلاح نویسنده ی جدید وبلاگ بیگانه...می دونم روزای پرمشغله داری و فرصتی برای خوندن نداری..اما با افتخار ازت دعوت می کنم که وبلاگ ِ بیگانه رو که با یه قصه آپ شده رو بخونی!
جیبت پر پول و تنت سالم و روز و روزگارت پر رونق و شاد

در اولین فرصت خدمت می رسیم

sara چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

اوه اوه فامیل:| همیشه حس میکنم وقتی 2 فامیل در یک مکان کار کنن یا کار خوب پیش نمیره یا حرف و حدیث و زیراب زدن زیاده.بدبختیشم همیشه نمیشه حرفی بزنی چون اونا فامیلن و همه چی به ضرر تو تموم میشه:((

یه وقتایی خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد