*روزهای خوب در راهند!

*رئیس و مدیر رفتند سفر کاری! پس بی شک امروز روز بهتری خواهد بود.


*روزها رو می شمارم، هر روز، امروز بیست و دومِ. چیزی تا ته ماه نمونده.


*هنوز از تصمیمم حرفی نزدم. از اینکه می خوام برم. اما می رم.


*مهر ماه دانشگاه ثبت نام می کنم. رشته و دانشگاهش مهم نیست. جایی که زندگی می کنیم فقط مهم اینه که کارشناس باشی!


*زبان انگلیسی! اونم باید تمرین کنم. مدیرم منو یاد اون خرسِ تو شهر قصه می ندازه که واسه استخدام کلفت هم زبان انگلیسی می خواست. فکر کنم بد نباشه روز رفتم یه نسخه از این نمایش رو بهش هدیه کنم. گرچه خیلی بعیدِ که بفهمه.


*باید توی همین یه هفته که نیستن وسایل شخصیم رو یواش یواش ببرم.


*دارم فکر می کنم یعنی یه روزی مدیر رو می بخشم؟؟ به خاطر آزار و اذیت این چند وقت؟؟؟ به خاطر کشتن اعتماد به نفسم، زیر سوال بردن ذکاوتم و له کردن شخصیتم؟؟؟! 

آره می بخشم. آدم های کوچیک حتی ارزش نگه داشتن یه کینه، یه گوشه از قلب آدم رو هم ندارن.

فقط کاش یه روز یاد بگیره از شونه آدم ها نردبون نیست. یاد بگیره واسه خاطر پول حق نداره آدم ها رو کوچیک کنه که توقع هاشون کوچیک شه.

نظرات 4 + ارسال نظر
Sara شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:53 ب.ظ http://Www.commaa.blogsky.com

منم دارم وسایلمو جمع میکنم که سی ام دیگه برم..شیما چرا بهشون اطلاع نمیدی که میخوای بری؟

چونکه فعلا رفتن خارجه عشق و حال
بعدشم دلم میخواد یهو زیر پاشون رو خالی کنم
تو دیگه چرا؟؟؟!

گربه تنها یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:47 ق.ظ

جا به جا شدن سخته ... ولی درک میکنم چرا توی سکوت
انگلیسی ... انگلیسی .... منم خیلی دوست دارم ادامه بدم اما امان از تنبلی

تنبلی یه قسمت از ماجراس، علاقه یه وجه دیگه شه
دوست دارم یاد بگیرم، اما علاقه ندارم برم کلاس

Sara دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:54 ب.ظ http://Www.commaa.blogsky.com

به به قضیه انتقامه؟:)) اینا چرا ایقده سفر خارج کشور میرن اه! رییسم دیگه نمیخواد ادامه بده منم رفتم جای دیگه برای کار صحبت کردمو پذیرفته شدم:)

یه جورایی آره
اونا نرن ما بریم؟؟؟؟
خیلی خوشحالم که کار جدید پیدا کردی

سیما چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:32 ق.ظ http://mehmanesarzade.blogsky.com/

سلام
یادمه قبلا کلاس زبان میرفتی، دیگه ادامه ندادی؟
حرف خوبی میزنی در مورد نگه نداشتن کینه آدم های بی ارزش، اما اینکه میخوای خیلی چیزا رو بفهمه یعنی تغییر، به نظرت تغییر آدما خیلی سخت و گاها غیرممکن نیست؟؟؟ اون هم آدمایی که مطمئن هستن درست ترین رفتار رو دارن

نه نشد ادامه بدم
منم خیلی به تغییرشون امیدوار نیستم فقط دوست دارم تغییره اتفاق بیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد