*درهم نوشت

*خوب نخوابیدن و خستگی ادامه دارد.


*ترم جدید کلاس زبانم از امروز شروع می شود. 

دارم به نرفتن فکر می کنم.

نمی روم.

دلم گناه دارد.

باید به خواسته اش توجه کنم.


*چند روزی می شود که سر هر موضوعی بحثمان می شود.

از دعوا بیزارم.

خیلی زود اعصابم را فرسوده می کند.

حالا هم اعصابم فرسوده شده...


*خانم "ش" بد جوری توی قیافه است. 

انگار من گفتم او اپراتور باشد.

اگر غر بزند قطعاً اخراج می شود.

امیدوارم غر نزند...


*همیشه توی کشوی میزم مقداری تنقلات داشتم که معمولاً خیلی دیر به دیر تمام می شد اما روز اسباب کشی به یکباره خورده شد. بچه ها خسته بودند و گرسنه و دم دست ترین خوردنی ممکن تنقلات من بود.نوش جانشان...

از صبح دلم می خواهد یک چیزی بخورم اما ندارم. 

اگر زحمت می کشیدند و حقوق مهر ماه را می داند می رفتم از مغازه خشکبار نزدیک اینجا مقداری میوه خشک می خریدم ، عجیب هوس کردم.

لعنت به بی پولی...

نظرات 7 + ارسال نظر
بیگانه سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:41 ب.ظ

قرص خواب گرفتم ولی تا حالا دو تا دونه بیشتر نخوردم.
زبانو برو. ثبت نام کن. نهایتش غیبت کن. تاخیر کن و در نهایت پاس کن. مث من :)
جایی خوندم. وقتی تو یه رابطه مشاجره و بحث هست یعنی رابطه زنده اس. این خوبه دیگه! زیادش خب خوب نیست.
خواهر منم تو کشوی میز اداره کلی خوراکی داره. چقد خوبین شما که خوراکی دارین تو کشو یا کیفتون. خیر ببینین!
بشمار(بیش باد)!

منظورم از نرفتن به کلاس زبان ، غیبت واسه امروز بود فقط
باز همه بی پولی امشب رفتم مقداری میوه خشک و تنقلات خریدم ، تشریف بیارید دفتر ازتون پذیرایی کنم باهاشون

Sara سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

گفتی ترم جدید یادم به امتحانت افتاد،چطور شد اخرش؟ شیما شاید بهتر باشه یکم به خودت ذهنت و دلت استراحت بدی،عصابت اروم تر میشه عزیزم

دقیقا به استراحت نیاز دارم
امتحانم رو 87 شدم
خوب نبود خیلی اما پاس شدم

پیک چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ق.ظ

دعوا و بحث همیشه هست اگه نباشه باید نگران باشی ولی خواهشا همش به دعوا نگذره ...

من زود از دعوا خسته می شم اصلا اعصاب دعوا ندارم

Sara چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

الان بهتره حالت؟ 87 که بد نیس،خب تو امادگی نداشتی عزیزدلم

خوبم بانو
برای بدون آمادگی بودنم خوب بود

Sara چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

جواب دوتا کامنتمم دادی شیما تو از نیما خبر نداری؟ نگرانشم خیلی وقته نیستش:(

نه خبر ندارم ، فکر ی کردم سر یه سوءتفاهم که نمی دونم چیه با من قهرِ ، به وبلاگش سر می زدم آپ نمی کرد اما فکر می کردم شماها ازش خبر دارید

بیگانه پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 ب.ظ

سپاسگزارم

Sara شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

نه منم ازش بیخبرم،کلا اپ نکرده خیلی وقته:(


در هر حال ایشالا که حالش خوب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد